Home

Hemma nu ! Grand prix var jätte kul :) häftigt att se i verkligheten ! Tagit massa bilder , dock dålig kvalité på de flesta men några bra :) Kommer sen, + lite bilder från klassfesten respektive innan . GBG horseshow om två veckor , vet inte hur det blir , skulle vara jättekul att vara där men samtidigt det blir ju lite en annan sak om man är där och har en häst och köpa saker till och så,många som jag känner som ska dit har någon häst att köpa utrustning/ saker till . Visserligen spelar ju inte det någon roll för det är ju kul att titta och drömma liite ;) fast då vet jag inte vem jag ska gå med :) funderar på saken ett tag till så får vi se ;D Annars bra dag , vakna på fel sida i dag lite men nu helt OK, haha. Melodifestivalen sen och då blir det mys ! Artister, Ulrik Munther, Top cats , Sonja Aldén , Andreas Lundstedt , Timoteij , David Lindgren , Mimi Oh, Thomas Di Leva . Bidragen kan ni lyssna på www.svt.se/melodifestivalen Men själv vill man inte lyssna för mycket för då blir det ju INTE spännande i kväll ;) ... Nog med det :D Jag läser en del bloggar, som NellieBerntsson.se , grym bloggare som är sig själv och skriver vad hon tycker, på ett bra sätt ! Läser också kompisars bloggar , (säg gärna till om ni vill bli länkade så fixar jag det !) Jag tror att om man läser olika bloggar , så kanske man blir en bra bloggare också ?Jag vet inte, jag läser bra bloggar och man stärker upp sitt självförtroende mycket ! Att skriva '' åh jag är så ful '' är 0 % självförtroende . Klart jag känner i bland att , denna bilden blev inte så bra så jag tar en ny eller en annan bild ! Men om man nu blir så ''icke nöjd'' med en bild och lägger ut den och skriver skriver '' åh jag är så ful'' så kan man väl skippa att lägga upp den. Enkelt ? :D Märker att tiden rinner iväg när man skriver ! Har bloggat i nån timme nu för har kollat på massa annat med så haha , menmen ... Kram Elin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0