Svar

 
favoritfärg?  oj svår fråga finns många fina färger! Men kanske röd eller brun osv :) 
 
 
favoritartist?  tycker om många artister men en utav de är Nicki Minaj, hennes musik är grym! 
 
      
 
 
bästa med bloggen? :D  bästa med bloggen är t.ex att få läsa kommentarer från er men också att få skriva om mig och mina intressen här :) 
 
favoritblogg/ar?  nellieberntsson.se, följer den väldigt mycket men självklart läser jag mina kompisars bloggar ganska ofta med :) 
 
 
Gillar du någon just nu?  jag vet inte riktigt faktiskt... 
 
Favorit affär?  om det handlar om kläder så typ GinaTricot, HM osv.. där köper jag en del kläder och så :) Jag gillar stilen på Tessies kläder, ärligt aldrig varit där men deras blusar är riktigt fina :) 
 
Bästavännerna/en?  har många bra vänner men typ Maja, Alma är nog de jag är närmast, men jag har måånga mer goa och fina vänner som alltid finns hos mig <3 
 
Favortiplagget? Puss&kram ;*❤  ojj, svårt att välja men tycker om min Svea-tröja och många utav mina blusar ! Vanliga plagget jag använder är typ ett par jeans och nån blus, varierar lite :) 
 
 
Godis/chips? 
Familj/vänner?
Ridning/fotboll?
Sommar/vinter?
Hund/katt?
Mobil/dator?
Facebook/instagram?
 
 
Hej !
Favoritmärke ? Favorit märke, ingen aning faktiskt men typ SVEA, Converse. Har en Vintage-blus som jag gillar också :) 
 
 
  
 
Tre bästavänner ?  svårt att skriva ut här mina 3 bästa vänner, men jag har många otroligt bra vänner<3 
 
 
Favoritlåt ?  Automatic, Whistle, Där palmerna bor, Balada, Turn up the love, Bullets, Resten av ditt liv, Ass back home, Be alright..  Där har ni några som jag lyssnar på lite då och då! ;) Har många jag lyssnar på så jag kan inte välja en låt just nu. 
 
Vilka bloggar läser du ?  nellieberntsson.se, nicholaihollesen.se, vickevictoria.blogg.se, linasetthagen.blogg.se, iaolivias.blogg.se och några till :) 
 
Rihanna vs 1D ;) ?  svårt att välja mellan de ;)) men om jag måste så väljer jag nog Rihanna för hon har gjort mer bra låtar :))
 
Bästa fotbollsminne ?  Från Skadevi cup i Skövde, en jätterolig helg med laget :) Sen har vi ju kommit 3:a och 2:a i Bua cup (inomhus). 
 
Favoritplagg ? visa på bild ! Kraaam :*   har lite olika men dessa på bilden är några. 
 
     
 
(ledsen för små bilder, men på de första bilderna är i alla fall min röda SVEA-tröja med en vit blus + jeans,  bild 3 är min blus som jag gillar mycket, har den även i blå nu ! ) 
 
 
 
 
favoritbloggar?  nellieberntsson.se och några till ;) 
 
 
 
favoritfotbollslag?  I Sverige så är det Elfsborg såklart ;) Annars vet jag faktiskt inte, har inget direkt favolag.
 
 
favoritfotbollspelare? Zlatan ? haha ne men nästan samma som förra, Ronaldo och Messi är väl bra ;) 
 
 
vilka är dina bästavänner? Jag har många bra vänner, Maja och Alma känner mig nog närmast men annars har jag massa fantastiska vänner <3 
 
favoritdjur? hundar och hästar typ, men älskar djur ! :) 
 
favoritlåt? som jag sa innan, finns många jag lyssnar på just nu men Nicki Minaj har några bra låtar :) 
 
favoritartist?  Nicki Minaj just nu typ :) 
 
favoritmärke?  SVEA, Converse.. Kommer inte på så många nu tyvärr :D
favoritnummer? 12, ingen aning varför men jag brukar ha det i fotbollen och så blev det så ;) 18, födelsedatum! 
 
chips/popcorn?
Göteborg/Stockholm?
 
favoritfim? Twilight, Dear John, Charlie st.cloud, måste nog säga Titanic med, och några till :)
 
favoritplagget/skorna?  Jag använder mina converse ofta, skulle gärna vilja ha ett par låga vita converse eller ett par palladium. Favoritplagget är nog min SVEA-tröja m.m som sagt :)
 
vilka länder har du varit i?  Jag har bara varit i Grekland och Danmark än så länge ;) 
 
 
5 kändisar med dödligt utseende? kram!;*♥  Louis Tomlinsson, Zac Efron, Christian Ronaldo, Justin Bieber, Nial Hooran. Kom inte på några andra typ ;) 
 
 
Tack söta ni för alla frågor, hoppas ni är nöjda med svaren, annars får ni säga till ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0